Fotoreportaže

Planinski tabor Slatna 2013

VS083117

Planinski tabor Slatna 13. Od 20. do 26. julija na Slatni. Prisotnih 11 do 13 planincev.

• 1. dan smo bili na Zajavorju ( Musci ) in v Reziji. Proti večeru smo obiskali še Zelence.
  • 2. dan smo šli na Dobrač in obiskali alpinetum.
  • 3. dan smo bili na Krniški glavici
  • 4. dan najprej smo na Zelencih opazovali zahod polne lune in prebuditev dne, nato pa skozi Dunjo osvojili Poldašnjo špico. Proti večeru smo obiskali še prvi martuljški slap.
  • 5. dan smo iz Planice obiskali Slemenovo špico ( krožna pot ), popoldan pa smo se povzpeli še do drugega martuljškega slapa.
  • 6. dan smo bili na Velikem Nabojsu, proti večeru pa smo zaključili tabor.

fotografije: Vinko

Klikni za ogled fotogalerije...

Mladinski tabor 2013

slatna (3 of 8)

Kot najbrž že veste je med 13. in 20. julijem potekal mladinski tabor Slatna 2013. Tabor smo zaradi dobre lokacije društvenega zavetišča Slatna izpeljali kar na tej lokaciji. Pri Športni zvezi Sevnica smo si sposodili še kombi in tako smo bili pripravljeni na izzive, ki so nas čakali v tem tednu. Še pred tem pa sem začel z pripravami na tabor, da je tabor stekel tako kot je bilo to moč videti.

V soboto zjutraj smo se ob pol osmih zbrali na železniški postaji Sevnica. Natovorili smo prtljago in se razporedili kdo gre s kombijem in kdo na vlak. Po tem se je kombi odpeljal proti gorenjski, nekaj minut za tem pa mu je sledil še vlak. Zadnji del ekipe je v Slatno prispel okoli 14 ure popoldan in takrat je bilo kosilo že pripravljeno. Nastanili smo se po sobah in posteljah ter se pripravili na prvo turo. V nedeljo smo namreč že odšli na Malo Ponco. Udeleženci so se razdelili na dve skupine. Prva pot je bila mišljena po klasični varianti (lovska pot). Druga pot za na ta vrh pa sem izbral po hudourniški strugi. Do višine približno 1700 mnv smo se vzpeli po hudourniški strugi in tam smo se združili z ostalimi in od tam nadaljevali pot skupaj. Vrh smo osvojili vsi. Zaradi pooblačitve smo vrh zapustili kar hitro in se spustili do destinacije bivanja.

Blanca

IMG 5314

Danes smo se odločili za malce neobičajno traso. Obiskali smo najprej nasade jablan nad Blanco, nato pa kar dve odročni cerkvi - sveto Nežo nad Gradcem ter romarsko cerkev na Grački gori. Imeli smo lepo priložnost, da smo obe videli ne samo od zunaj, temveč tudi njuni notranjosti.

Nato pa smo se po cesti spustili z Gračke gore skozi kraj Čanje po dolini Čanjskega potoka do zaselka Beček. Tu so domačini na pobudo Vidrihovih z Blance v skalni votlini nad potokom postavili kip Lurške Marije in prav prijetno uredili okolico te votline v gozdu.

Za zaključeč pa sta nas sopotnika Gracarejeva povabilo še na svoje vrtno posestvo na dobro malico in kapljico za uspešen zaključek pohoda.

Prilagam še karto pohoda. V modri barvi je naš načrt pohoda, v rdeči pa v naravei prehojena pot, dolga okli 15 kilometrov.

fotogalerija: Ljubo

Tabor Črna Gora

Planinski tabor Črna gora od 5. Julija- 13. Julija 2013

Črna gora je država neverjetnih kontrastov, kjer se na malem prostoru dotikajo planinski vrhovi in morska prostranstva,snežni obronki in peščene plaže, mirna gorska jezera in hitre planinske reke. Vso to raznolikost te države smo mi doživljali.

V petek 5. Julija smo se v večernih urah z avtobusom odpeljali iz Sevnice v smeri Zagreb- Karlovac- Split- Dubrovnik, kamor smo prispeli v zgodnjih jutranjih urah.  Po ogledu Dubrovnika smo pot nadaljevali proti mejnemu prehodu Debeli Brijeg in že smo v Črni gori. Peljemo se do Boke Kotorske (neveste jadrana). Je najjužnejši evropski fjord, ki si ga je vredno ogledati. Nadaljujemo pot do Budve, kjer se okopamo v morju. Prespimo v kraju nad Budvo, ki se imenuje Pobori- Etno selo. V nedeljo zjutraj smo se povzpeli na Jezerski vrh (1657m), to je Narodni park Lovčen, do Njegošovega mavzoleja. Ogledali smo si mesto Cetinje in pozno popoldan še okopali v morju na Slovenski plaži v Budvi. Ogledali smo si tudi staro mestno jedro te prestolnice črnogorskega turizma. V ponedeljek smo se odpeljali ob Skadarskemu  jezeru do Podgorice, si ogledali največjo vinsko klet Šipčanik - Plantaže in degustirali vino - bilo je dobro. Nadaljevali smo pot proti Prokletijam in se nastanili v kraju Komnevo etno selo- Plavsko jezero. V torek zjutraj smo se v spremstvu lokalnega vodiča povzpeli na vrh (2057m), ki se imenuje Popadija in meji z Albanijo. Lep pohod, nabirali smo gobe, ki so jih nam  potem tudi pripravili. V sredo zjutraj smo se odpeljali proti Žabljaku in ob poti ogledali samostan Ostrog iz 17. Stoletja, ki je vklesan v steno na višini 900 in je največje svetišče v Črni gori. Žabljak je najviše ležeče urbano naselje na Balkanu, ki leži na višini 1450m. Je črnogorski smučarski center, poleti pa ponuja veliko možnosti za izlete v naravo. Spali smo v SKI hotelu. V četrtek zjutraj smo se v spremstvu lokalnega vodiča povzpeli do Ledene pečine ( 2250m). Tisti, ki pa niso šli z nami so obhodili Črno jezero in se povzpeli do Titove pečine. V petek zjutraj smo se odpeljali proti Plužinam, mimo Pivskega jezera do Ščepan polja ob reki Tari. Na tem kraju pritečeta reki Piva in Tara, ki pa naprej tečete v reki Drini. Po kosilu smo se odpravili na raft na Tari. Taro imenujejo tudi solza Evrope, ki teče skozi Narodni park Durmitor. Njen kanjon je dolg 93 Km in je drugi najgloblji na svetu. Spust po tej lepotici je bil adrenalinski. V soboto zjutraj smo se odpeljali domov mimo Sarajeva, si ogledali Baščaršijo, okusili Sarajevske čevape in bosansko kavo. Nato pa pot nadaljevali mimo Zenice, Slavonskega broda, Zagreba do Sevnice, kamor smo prispeli v večernih urah.

Botanična ura

VS080521

Botanična učna ura spoznavanja julijskega cvetja v bohinjskih gorah z domačinom - poznavalcem - Ivanom Vebrom.

foto Vinko

Fotogalerija je tukaj...

60 letnica PD Rimske Toplice

Pošiljam slike proslave ob 60-letnici PD Rimske toplice, katere smo se udeležili štirje člani našega društva. Bilo je lepo.